2012. december 4., kedd

Tizenegyedik fejezet - Ízelítő :)

Sziasztok!

Nemsokára felkerül az egész fejezet, de addig is adnék némi ízelítőt :) Emellett beütemezek némi változtatást a fejezetek küllemében :) Remélem minden elnyeri a tetszéseteket!!!

Köszönöm a türelmeteket!
Pusszancs, Amelié







/ Mathias szemszöge /



Lassan körbejárattam a szemem a kihalt terepen, aztán egyszer csak jéggé fagyott az ereimben a vér. Minden összeomlott, most már tudtam. Nem csak a feleségem fizet a bűneimért, én is vezekelni fogok, hiába minden. Rémálmaim vörös ördöge lépkedett felém, a szívem pedig minden egyes lépésével gyorsabban vert, akár egy kalitkába zárt madáré.

- Mit akarsz, Nadja?
- Ejnye, édes, alig több, mint egy hónapja még forróbb volt a fogadtatás. - dörzsölte hozzám a hamis bájakat. - Csak nem elfeledkeztél rólam?
- Sajnos még a nevedre is emlékszem. - a türelmem végleg elfogyott. - Ki vele! - rántottam magamhoz az áspis kígyót. - Mit akarsz?
- Micsoda kérdés ez? Természetesen téged!
- Ne add itt nekem az ostobát, világos? - ráztam meg a ribancot, aki egy éjszakára az ágymelegítőm volt.
- Au, ez fáj! Azonnal engedj el te vadállat!
- Mert különben mi lesz, heh? - diadalittas mosoly terült el az arcomon a szemeiben ülő félelem láttán, de hamar fordult a kocka.
- A nejed mindent megtud, az lesz! - elengedtem. Az arcomat jeges maszk borította.
- Mennyit akarsz? - most már ő vigyorgott rajtam, nem pedig fordítva.
- Nincs ár, egyszerűen te kellesz! - végleg elfogyott a türelmem.
- Na ide figyelj, te ócska kurva! Mondd, mennyi pénz kell, hogy befogd a pofád, vagy Istenre esküszöm, megöllek! - láttam rajta, hogy megijedt, mégis ő uralta a beszélgetés menetét.
- Még találkozunk szivi, akkor tárgyalunk! - belecsókolt a szám sarkába, és ahogy jött, úgy ment.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a részlet, és már alig várom a fejezetet, úgy látszik előbb vagy utóbb mindenkit utolérnek a tettei következményi!

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Huh...már nagyon kíváncsi vagyok a folytatással. Ezzel a kis ízelítővel csak még jobban növelted :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szuper lett ez a részlet, csakúgy, mint az összes többi rész is! :)
    Már nagyon várom a következő fejezetet, mikor jön ki? :))

    Puszi,
    S♥

    VálaszTörlés