2012. szeptember 16., vasárnap

Tizedik fejezet - Ízelítő

Hálló-hálló!
Nos, már nagyon régen jelentkeztem, és sajnos most sem a teljes fejezettel, de nem hagyhatlak tovább titeket kottogni, így mutatok belőle valami kis keveset :) Ígérem, igyekezni fogok, de egyenlőre csak ennyi telik tőlem...
Pusszancs, türelmet :)







- Hol voltál? - szinte csak suttogtam, de ő mégis ijedten rezdült össze.
- Lana, az Ég szerelmére, ne ijesztgess! - kifújta a tüdejében rekedt levegőt, aztán hozzám lépett.
- Sétáltam.
- De mégis hol?
- A tónál. Tudod, ahol a „nászéjszakánkat” töltöttük. - zavartan fordítottuk el egymásról a tekintetünket. - Kiskorom óta oda megyek, ha valami nyugtalanít. Segít tisztán látni. - Hm... ezt én is tapasztaltam. Még most is belepirultam az emlékbe, mikor először láttam őt meztelenül.
- És mire jutottál? - feszült voltam, féltem a válaszától.
- Szerinted mire? A nagy büdös semmire! -fakadt ki. - Elvettem a szüzességed, megaláztalak, itt persze meg kell említenem, hogy ismételten, pedig megesküdtem neked, hogy többé nem teszem... - Felálltam a heverőről és elé léptem. Muszáj volt belé fojtanom a mondókáját, tehát gyorsan megcsókoltam. Először meglepődött, aztán hevesen viszonozni kezdte, végül pedig eltolt magától.
- Ezt... többé... ne tedd... világos? - lihegte, a szemei pedig szikrákat szórtak. - Vagy meg találok feledkezni arról, hogy nem is olyan rég még ártatlan voltál! - aztán valamivel finomabb hangnemben fojtatta. - Ne akard, hogy durva legyek, mert nem ezt érdemled. Vigyázz, Lana, ne játssz a tűzzel, mert a vesztedet okozhatja!
- De ha én játszani akarok? Mit tudsz ellene tenni? - végig simított az arcomon, majd lágyan az enyémre tapasztotta az ajkait. Aztán szomorú tekintettel nézett rám.
- Semmit. De azt elárulhatom, hogy nagyon fog fájni. - nem válaszoltam, csak megragadtam a pólójánál, és magam után húztam az emeletre, a szobánk rejtekébe.

4 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEE ITTTTTTTT ABBBBBBBBBBA HAGYNIIIIII KINZniiiiiiiiiiiiiiiiiiii akarsz minket ?????

    VálaszTörlés
  2. nyugi van, több is kész van belőle, de ennyi jó kedélyfokozónak. :)

    VálaszTörlés
  3. Most kezdtem el és olvastam ki egy szuszra. EZ KURVA JÓ SŐT EZ MÉG ANNÁL IS JOBB, NEM MÉG ANNÁL, EZ KIBASZOTTUL KURVÁRA ATOM KIRÁLY. Szóval most szépen befejezed a fejezetet mert én megőrülök. @.@

    VálaszTörlés