2012. augusztus 25., szombat

Liebster Award :)







Először is illene megköszönnöm a díjat Christina-nak . :)
A kritériumok pedig:
 - 11dologmagamról.
 - Kérdések megválaszolása.

 - Új kérdések megfogalmazása.
 - 11ember megjelölése linkkel együtt.
 - Nincs oda-vissza jelölés.

Magamról:
 - Anyukámmal és a tesóimmal élek együtt.
 - Boldog menyasszony vagyok.
 - Nem szeretek tanulni, de muszáj.
 - Szeretek olvasni, legyen az kaland, történelmi, ifjúsági, vagy akár nyáltól csöpögően romantikus.
 - Dráma vagy kommunikáció szakra szerettem volna járni, de közgazdásznak mentem.
 - Jelenleg több helyen is dolgozom suli mellett.
 - Szeretek filmet nézni a barátokkal.
 - Zongoráztam valamikor nagyon régen, emellett énekkaros is voltam.
 - Érdekel az állattenyésztés.
 - Nem vagyok nagy társasági egyén, szeretek otthon gubbasztani.
 - Minden vágyam, hogy bejárjam az észak-európai országokat.



11 kérdés, amire válaszolnom kell :)
 1.Mit szeretnél az életedben kipróbálni?
     - Ejtőernyővel ugrani.
 2. Kedvenc sorozat?
     - Jelenleg talán az El Barco.
 3. Kedvenc ital?
     - Most szeszesre vagy üdítőre gondolsz? :D Viccet félre téve, kedvenc alkohol a jó öreg Jägermeister, üdtőnek meg talán a narancs juice.
 4. Kedvenc színész(nő) és miért pont ő?
     - Sok lehetne, de nem is igazán kedvencek ők, csak megragadtak az alakításukkal, vagy akár az életükkel. Ilyen például számomra Kevin Costner, aki Robin Hood szerepével és a Farkasokkal táncolóban nyújtott alakításával nyerte el a rajongásom, vagy Christian Slater, szintén a Robin Hoodban való szerepléssel és az Adj rá kakaót! c.filmjében alkotott nagyot (kamaszkori lázadásom inspirálója a film! :D). Náluk jobban csak egy valakit becsülök jobban, bár csak ezt az egy filmjét szeretem, és ezzel a filmjével lopta be magát emberek ezreinek a szívébe. Brandon Lee az illető, a film pedig nem más, mint a Holló. Azonosult a karakterrel, és sajnos ugyanolyan gyászos vége lett az életének, mint a filmben megszemélyesített Eric Dravennek.
 5. Milyen szuperképességet szerettél volna mindig is magadnak?
     - Szerettem volna előre látni a lottó számokat, mindig. :D Ez milyen erőnek, képességnek számít?
 6. Álmaid városa?
     - Talán Velence. Gyönyörű, egyszer szeretném rendesen körbe járni, nemcsak futólag, mint régen.
 7. Ki ihlette a történeted?
     - Kiröhögnétek, ha azt mondanám, hogy Draco Malfoy? Mert bizony így van. Éljen a Merengő és a képzeletbeli rendes Görényke, na meg persze a rengeteg DM/HG sztori.
 8. Ha lenne egy kívánságod, akkor mit kívánnál?
     - Hogy az egész családom békében és gondok nélkül élhessen, én meg végre a párommal meg saját gyerkőcökkel.
 9. Kedvenc autó?
     - Nekem szerintem nincs olyanom, a lényeg, hogy terepjáró legyen, nagy és kényelmes.
 10. Mi az, amit elsőként megnézel egy pasin?
     - Talán az arcát, magát a szemét.
 11. Ki hiányzik neked a legjobban?
     - A legjobb barátnőm, aki most vidéken dolgozik, de nemsokára haza jön, és a párommal közös legjobb barátunk, aki Németországba utazott és csak Karácsonykor láthatjuk viszont.


Kérdések, amikre válaszokat szeretnék:
 1. Miért kezdtél el írni?
 2. Mi az életcélod?
 3. Mit csinálsz hobbi gyanánt?
 4. Mi leszel, ha nagy leszel?
 5. Ha kívánhatnál valami egészem különlegeset az élettől, mi lenne az?
 6. Hova utaznál el a legszívesebben?
 7. Mi az, ami nélkül nem tudnál élni?
 8. Hogyan definiálnád a barátság szó igazi jelentését?
 9. Mondj egy könyvet, vagy filmet, ami számodra tanulságos volt.
 10. Legemlékezetesebb olvasmányod?
 11. Legviccesebb emléked?

Most pedig jöjjenek azok,akiknek ajánlom ezt a díjat:
Regina
Krisz
Kim
Callie
Johanna
Lilyke94
Gabriella Fisher & Alexandra Black
Thara
Szepy
Nyx
Lilly

1 megjegyzés:

  1. Szia, drága!:)
    Nagyon szépen köszönöm! Amikor megláttam, nagyon boldog lettem, mivel nem gondoltam, hogy számomra is küldöd!:) Nekem ez egy fajta elismerés tőled, amit nagyon köszönök!!!:) Ki is fogom tenni!:) Puszillak(LLL)

    VálaszTörlés