2012. február 14., kedd

Bejelentés

Sziaszok!
Remélem, hogy most mindenki boldog lesz, főleg te, Kesha, mert nem hagyott nyugodni, hogy hangot adtál a nem tetszésednek, amiért nincs kész a friss. Logisztikára akartam készülni, de nem jött össze, egyfolytában a sztori járt a fejemben, így megírtam a hiányzó oldalt, és már el is küldtem Gabinak az éjszaka közepén bétázásra. Ennyit a versenyről -.-" , de nem is baj, menni fog, mos már nem kell a történet miatt kottognom.
Szóval, remélem, hogy tényleg örültök :)

1 megjegyzés:

  1. Halihó!
    Ne csináld ezt velem te nőőőő:) Én annak adtam hangot, hogy azt mondtad kész vagy, aztán mégse:) Ha nem vagy kész hát nem vagy kész, nincs ezzel baj, csak én türelmetlen bitang nőszemély hajlamos vagyok rosszul fogalmazni. Tanulj versenyezz, én tudom milyen. Két suliba járok és a versenyben 3 hónap Helsinki a tét (gondolom sejted, hogy 3 hónap Finnországért már majdnem embert is ölnék).
    Inkább bóknak vedd, hogy nyafogok, mert tényleg a te történeted az egyik legjobb amit olvasok és ha várom a folytatást az jó jel nem? :)
    De még egyszer millió bocsánatkérés, ha úgy értelmezted, hogy pattogok. Én csak egy bitang olvasó vagyok, soha ne vedd számításba mit írok :)
    Millió puszi és ne add fel a versenyt :)
    Kesha

    VálaszTörlés