2012. február 14., kedd




Nos, ezeket a díjakat Gabitól, az én drága, kedves bétámtól kaptam, és itt az ideje, hogy kitegyem, emellett meg is köszönjem. Határtalan örömmel és dicsőséggel töltött el, hiszen sosem gondoltam volna, hogy a gyér próbálkozásaim valakinek valaha tetszeni fognak, és hogy a barátnőimen kívül valaki idegen el  is olvassa őket, de azt sem, hogy lesznek olvasóim. Erre tessék, talán mégis van, akinek/akiknek tetszik. Még egyszer nagyon köszönöm, tényleg jól esett!!! Sok sok puszi Gabinak meg a kis pocaklakójának :)


 Szabályok:
1.Tedd ki a képet a blogodra!
2.Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3.Írj le 6 dolgot magadról!
4.Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon!



 Nos, hát a 6 dolog, ami bemutat egy pöppet engem.... ez fogós kérdés...
  1. Még tanulok, pénzügy-számvitel szakon érettségiztem, és most ugyanezen tárgyak szakképzési formáját próbálom magamba olvasztani szülővárosomban, Kaposváron.
  2. Vidéki gyerek vagyok, örök álmodozó, szeretem az állatokat a tyúktól a lovon, tehenen át egészen a deguig. Bármilyen állatka lehet, csak ne kígyó, pók, vagy valami veszélyes, szóval én a cukibb lényeket szeretem. A nagyszüleimnél töltöttem minden nyaram, ezért vagyok állatbolond, és osztom meg az otthonom egy tengeri malaccal, akit Makesznak hívnak, egy Süti nevű defektes, futóműhiányos, vagyis három lábú törpe hörcsöggel, a két nimfa papagájunkkal, Pityuval és Lórival, a degunnkal, Maszattal, közismertebb nevén Szőőőőr Deguval, - ahogy anyukám hívja - emellett a két öcsémmel, de be kell vallanom, anya nagyon jó állatidomár, jól bír velük. x"D
  3. Három és fél évig éltem párkapcsolatban, vagyis menyasszony voltam, viszont az idén megszakítottam a kapcsolatot. Szeretem még a fiút, de jobbat érdemel nálam, jobbat érdemlünk egymásnál. Viszont ettől függetlenül még mindig elválaszthatatlanok vagyunk. Elvesztettem egy nagyon jó barátot is, vagyis ez az egész ok-okozat viszonyban áll egymással.
  4. Sokak szerint stikkes vagyok, flúgos, meg hogy tuti a fejemre ejtettek kiskoromban. Van benne valami. Eszméletlen naiv és hiszékeny vagyok, próbálom mindig mindenkiről a legjobbat feltételezni, még akkor is, ha elég nagy sz*rházi az illető. emellett még azt is mondják, hogy be nem áll a lepénylesőm, meg hogy "nagydumás" vagyok... a döntést meghagyom nektek :)
  5. Dohányzom, nem vetem meg az alkoholt, ritka trehány vagyok, de tisztelem és szeretem az anyukámat, aki egyedül nevelt fel engem és a két öcsém, miután apánk elhagyott bennünket. Suli mellett dolgozom, hogy fedezni tudjam az igényeimet. Nagy ivó vagyok, bár teszem hozzá, a két öcsémen kívül a családom (anyai ágról véve tartom csak számon) antialkoholista. Szeretek bulizni, nem vetem meg az asztalon táncolós, vadulós "csapassuk szét a házat!!!" bulikat, de a szolidabb "üljünk össze, nézzünk egy filmet és csak pletyizzünk" változatot sem. Belevaló lánynak tartom magam, aki a világ előtt kemény, mint a szikla, de mikor egyedül van otthon, elsírja magát a P.S.: I LOVE YOU utolsó oldalait olvasva, sőt minden második oldalát olvasva. :)
  6. Mindenem a családom, a szeretteim, az anyukám, a mamikám, a papikám, és a dinka tesóim. A barátaim is kiemelkedő helyet foglalnak el a szívemben, ahogyan a volt vőlegényem, a nagy szerelem is. Minden egyes ember aki fontos nekem, aki valaha boldoggá tett, vagy megnevettetett, kapott egy kicsike darabot a szívemből, ami velük marad, s ha majd én már nem kellek nekik, velük is hal. És TI, drága kedves olvasóim, ti is kaptatok mindannyian egy-egy darabot, hiszen boldoggá tesztek minden egyes alkalommal, mikor olvassátok a művemet. 


Nos, akiknek küldeném:
Amy és Kesha:   http://696-amy-kesha.blogspot.com/
Kim:   http://velemezsohanem.blogspot.com/
Kesha:   http://micsoda-szerelem.blogspot.com/
Krisz:   http://newsun-krisz.blogspot.com/
Alexa és Ella:   http://p-o-t-h.blogspot.com/


Még egyszer köszönöm!!! Sok puszi nektek tőlem, tisztességes polgári nevemen Anitától :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm, hogy többek között rám is gondoltál ennél a díjnál. Jólesett! :)

    További sok sikert és ihletet kívánok!

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés
  2. Úristenem o.o Ez most meglepett... Köszönjük szépen a díjat, hihetetlen :) Nem sokára kiteszem, ezer köszönet érte :) És a csere inkább számomra megtisztelő :)

    VálaszTörlés