2013. január 24., csütörtök

Liebster Award, ismét :)







Sziasztok :)
Ismételten megkaptam a díjat, ezúttal Summersmile♥ volt az, aki megjutalmazott. Ezúton is hálás szívvel köszönöm :) 

Szeretnék a szokásokon változtatni, ugyanis csak egyetlenegy kérdést teszek fel, és azt szeretném, ha ti, olvasók válaszolnátok rá kommentár formájában.

Mivel egyszer már kiteregettem a személyes információkat magamról, még egyszer nem teszem, de a kérdésekre szívesen válaszolok :)


- Mióta írsz?
Papírfecniken marha régóta, legalább 8 éve, de így, blogosan azt hiszem lassan két éve :)
 
- Mi / Ki inspirál?
Mikor hogy alakul. Van, hogy egy pillanat, egy álom, egy veszekedés, vagy csak egy utcán lezajló jelenet. De akár lehet egy jó könyv, blog, esetleg film. Félreértés ne essék, nem lopok más történeteiből, csak éppen annyira megtetszik benne egy gondolat, jelenet, hogy megihlet.
 
- Melyik a kedvenc évszakod?
Nem tudok dönteni. Szeretem a telet, mert ha minden jól megy, szép fehér a táj, de marha hideg is van, ami szívás. A nyár jó meleg és vidám, csak néha sok a forróságból. Tavasz és ősz... valaha ezek köztes időszakok voltak, de ez a vékonyka határvonal eléggé kiéleződött. Szerintem nem az évszak a lényeg, hanem a hozzá kötődő emlékek. Nem az időjárás, nem is a táj teszi széppé az életet és melengeti a szívünket, hanem az érzéseink, emlékeink :)
 
- Jobb, vagy balkezes vagy?
Kétbalkezes.... Viccet félretéve mindkét kezemmel tudok írni, de a ballal kicsit csúnyábban.
 
- Kedvenc blogod / blogjaid?
Nincs olyan számomra, hogy kedvenc... Ha olvasom, akkor szeretem is. Mindegyiket máshogy, mindegyiket másvalamiért, tehát nem egységes a rendszer, így nem is lehet különbséget tenni.
 
- Tartozol valamelyik fandomhoz? (pl Rusher...)
Tudtommal nem.
 
- Van testvéred?
Mit tartunk tesónak? Két édestestvérem van, mindegyik fiú és fiatalabb nálam. Van egy féltestvér húgunk, apai ágról, de nem ismerjük egymást, csak tudunk egymásról. Emellett az ég megáldott három mostohabátyóval is :) Mi is volt a kérdés? Jah, hogy van-e tesóm... kijelenthetem, hogy akad :D
 
- Milyen az álomsrácod?
Szerintem még nem jött olyan srác a világra :) Kedves, akár a szőke herceg, vad, mint egy rossz fiú, legalább annyira szereti a szexet és az erotikus játékokat, mint Christian Grey :P és minimum olyan helyes legyen, mint Ethan Peck :)
 
- Magassarkú vagy lapos talpú?
Alkalomtól függ, de ha lehet, inkább lapos.
 
- Ismered a blogomat?
Igen :D
 
- Nézel valamilyen sorozatot?
Szoktam. / Kínos, 10 dolog amit utálok benned, El Barco... Több nem jut most eszembe :S /
 
 
AZ ÉN KÉRDÉSEM PEDIG NEM MÁS, MINT:

Mit jelent számotokra az olvasás, az irodalom?


MÉG EGYSZER KÖSZÖNÖM A DÍJAT, A KÉRDÉSEKET, VALAMINT REMÉLEM, HOGY VÁLASZOLTOK A FELTETT KÉRDÉSEMRE.


XOXO Amelié
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése