2013. január 2., szerda

Tizenharmadik fejezet - Ízelítő!!! :)

Sziasztok!
Gondoltam megörvendeztetlek titeket egy kis előzetessel, mert most nagyon megszállt valami :)
Csak írok és írok... Remélem tetszeni fog :)
XOXO Amelié




Fél évvel később...

- Na és, elmondtad már apádnak, hogy ketten laknak a pocidban? - nézett rám nagy szemekkel Pete.
- Nem, még nem volt rá alkalmam.
- Lana! - nézett rám szúrósan. - Alig beszélsz vele. Azért, mert elhagytad Őt, még nem jelenti azt, hogy Luc bácsival is meg kell szakítanod minden kapcsolatot! - kinyitotta nekem a kocsiajtót. Épp a terhestornáról igyekeztünk hazafelé. Majdnem nyolc hónapja várom az én gyönyörűségeimet. Lassan szülök. El sem tudom hinni!
- Pete, kérlek, váltsunk témát! - nehezen másztam be az ülésre, akkora voltam, mint egy bálna. Hol van már a régi alakom...
- Jó, rendben. És mikorra várod a piciket? - szállt be mellém.
- Augusztus elejére.
- Azt tudod már, hogy mik lesznek a babák? Úgy értem, tudod már a nemüket?
- Nem. Azt szeretném, ha meglepetés lenne, de az orvos azt mondta, nagyon takargatják magukat. Mintha ők sem akarnák, hogy megtudjuk, kik lesznek. - mosolyodtam el.

4 megjegyzés:

  1. juj de jó kis ízelítő remélem Lana valamikor meg tud bocsátani annak a marhának alias Mattiasnak . Olyan szép pár voltak :/ . Remélem egészségesek a kicsik és Mattias is ott lesz Ő tud egyáltalán a babákról ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát... nem spoilerzek, hamarosan jön az egész fejezet, remélem tetszeni fog majd az is, mint ahogy abban is bízom, hogy illettek pár véleménnyel :)

      Törlés