2013. január 4., péntek

Tizennegyedik fejezet - Ízelítő :):):)

Sziasztok :)
Nem bírtam magammal, muszáj volt ezt is megírni.
Remélem tetszeni fog :)
XOXO Amelié

- Sziasztok! - köszönt nekünk. A hangja bágyadt volt, de érződött rajta a boldogság. Körül ültük az ágyát, majd szépen, egyesével rázúdítottuk a kérdéseinket.
- Hogy vagy? - kezdett neki Emily.
- Marha fáradtan, de boldogan. - felelte mosolyogva.
- Mikor láthatom az öcskösöket? - kérdezte Peter.
- Ki mondta, hogy fiúk lettek?
- Miért, nem azok? - kérdezett vissza.
- Nem. Vagyis nem mindketten.
-Mi? Lett egy csajszikám is? - vigyorgott Ethan.
- Bizony ám. - a lányom arcáról le sem lehetett törölni a széles mosolyt, ami azóta, hogy beléptünk, elterült az arcán. - Apa! - nézett rám. - Te nem mondasz semmit?
- Hát, amint látod, szóhoz sem jutok. Szó szerint! - nevettem el magam. - El sem tudom hinni, hogy nagyapa lettem!
- Pedig egyből duplán! - szemtelenkedett Peter. Lana gyöngyöző kacaja öröm volt a fülemnek. Együtt voltunk, beszélgettünk és jókat vidultunk. Tudtam jól, hogy ennél szebb nem is lehetne. Lassan elbeszéltük az időt, és a nővérek végre behozták a kicsiket.
- Hadd lám, hadd lám! - furakodott Pete. - Végtére is én dajkálom majd őket!
- Először hadd fogja meg őket az anyukájuk! - mosolygott rá a nővér.
- Na jó, nem bánom! - pironkodta el magát. - De utána én jövök, stipistop!
- Nyugtass meg, hogy az öcsisajt az idősebb! - szerintem ez Ethan legnagyobb félelme. - Máskülönben nem lesz nyugta a csajszitól! - vigyorodott el.
- Igen, ő érkezett meg először. - a lányom átszellemülten nézett először a fiára, majd a lányára.
- Tudod már, hogy fogják őket hívni? - kérdeztem kíváncsian.
- Persze. A kiskrapekot – puszilta meg a homlokát. - Seannnak fogják hívni. A leányzót pedig – csókolta meg a kis fejecskéjét. - Sophienak. Szerintetek jó lesz nekik a név? - nézett körbe rajtunk.
- Tökéletes. - mondtuk egyszerre.

4 megjegyzés:

  1. oh istenem Mattias mikor lép már be újra ???? Am szupi kis előzetes :D
    xoxo Krisz am a 13 fejezet is bocsi h nem írtam hozzá komit :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija :)
      örülök, h tetszik, és nyugodj meg, nem vagyok én olyasfajta, aki elvárja a meghatározott kommentmennyiséget :)
      Amúgy ötletem sincs, hogy mikor tudja meg Mathias, hogy apuka lett :) Majd még meglátom, de a babázásból gyűjtöm a tapasztalatot a barátnőméknél :) Sűrűn járok dajkálni ezentúl az én kis Hanna babám :)
      Köszönöm, hogy gondoltár rám :)
      XOXO

      Törlés
  2. Szija!
    2013-ra megtáltosodtál?
    Szuper még mindig ahogy írsz, imádom :)
    Alig várom én is, hogy Mattias mikor jön megint képbe és mit fog szólni ahhoz, hogy apuka lett :) Ráadásul az is izgatná a fantáziám, hogy ő mit gondol, szóval ha kapnánk tőle is egy szemszöget, azért nagyon nagyon hálás lennék :)
    Millió puszi
    Kesha

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihóóó :)
      Köszönöm szépen :) Hát igen, most, hogy egy ideig munka nélkül vagyok van időm írni plusz vissza szoktam a cigire, ami kifejezetten jól jön, ha alkotni van kedvem, de elakadok. Hiába, a kávé és a cigi az örök múzsám :D a fejezet is kész van már, csak nem akarok abba a hibába esni, hogy sűrűn rakom fel a frisseket. :)
      Van egy kész ötletterv, de sokszor megesik, hogy írás közben elkalandozom másfelé :D Nem kell aggódni, ebben a fejezetben viszont "láthatjuk" Mathiast is =)
      Még1x köszi, hogy gondoltál rám :)
      XOXO

      Törlés